Українське телебачення

Матеріал з Енциклопедія Драматика
Перейти до: навігація, пошук
Broken page.png

Маємо те, що маємо
Це поспішно врятована з веб-архіву стаття (Українське_телебачення).
Тут може не вистачати картинок, шаблонів та інших необхідних речей. Її належить реставрувати, або переробити, якщо вона вже застаріла. Коли стаття вже відновлена і настав час видаляти цю плашку - залишайте посилання на архівну версію статті в розділі "Посилання" внизу сторінки.

Тхе хісторі[ред.]

6796797667.jpg
Українське телебачення з'явилося ще у далекому 1951, у Харкові, а з кінця 1951 почав діяти київський телецентр. Але усе це було давно і що там було, пам’ятають лише олдфаги. По-справжньому українським, телебачення стало вочевидь, після розпаду Червоної імперії та впровадженні свободи слова і ринкових відносин - без чого ТБ не живе. Отже, наразі ми маємо[1]:

UA:Перший (у минулому - Перший Національний та УТ-1)[ред.]

Першій національний

Один з найстаріших та найпопулярніших каналів. Історія каналу розпочинається із Темних віків. Тривалий час канал був місцевим засобом пропаганди й на 100% складався із чистого совєцького калу. Усі передачі були невдалою калькою із таких на центральних каналах. Із початком незалежності не було зафіксовано жодних змін у якості телепродукту, лишень, стало більше вишиванок, гопака та іншої шароварщини.

Намагається косити під канал "Культура", еге ж. На 20% складається з Поплавського, на 15% - з передач про Україну та її культуру, на 5% - з політичної реклами і, нарешті, на 60% - з чистого, незаплямованого лайна. Нещодавно провів якесь оновлення, та усім начхати. Зовсім вже нещодавно, замість косити під канал "Культура", керівництво каналу (Херр Фон Бенкендорф) вирішило косити під моск. ОРТ, і окацапило значний відсоток мовлення.

А ще, канал відомий безсмертною фразою Весклярова Петра Юхимовича aka Дід Панас.

Отака хуйня, малята… З’їла Лиска Колобка…

1+1 (і УТ-2)[ред.]

Олдфаґи пам’ятають
Ти не один!

Нас[2] 52 мільйони, і цим все сказано. Спершу канал ділив частоту з каналом УТ-2 (1+1 виходив у ефір зранку і ввечері, а з 10:00 до 14:00 мовлення вів УТ-2), а десь з середини 2000-х почав віщувати одноосібно.

На початку існування показував Шоу Довгоносиків, що стало класикою українського ТБ, але було виключено з ефіру через якийсь скандал[3]. Після деякого мутного періоду стали закупати довгограючі російські телесеріали, як-от: "Бідна Настя", "Не народись вродливою", "Моя прекрасна няня", і т.д. Деякий час показували мульти Діснея (російською), на радість тогочасній дітворі. Одні з перших запровадили українські субтитри до російськомовних фільмів. До речі, деякий час після посилення мовних суперечок серіали йшли з україномовним переозвученням та субтитрами. Через що мозок натурально вибухав від халтурної роботи перекладачів. У той же час, досить непогано переклали повнометражний "Південний парк". Кілька років по тому відокремили від себе канал "2+2", на якому крутять здебільшого фільми та серіали, а також футбольні матчі за участю ФК "Дніпро" Дніпропетровськ (а також фармів цього клубу), тому що володар каналу Коломойский також володіє і цим клубом.

А ще там була передача "Кіностудія" ("Кiноманiя" вiв Юрiй Макаров, та й ще кiлька "-манiй"), у якій з розумним поглядом 5 хвилин щось розповідали, а потім вже показували кіно. В безінтернетові часи це було досить інформативно. Не забуваймо про ток шоу "Без Табу...".

Інтер[ред.]

Інтер

Канал, що свого часу боровся за хвилю із москальским ОРТ. І переміг. Втім, особливої різниці немає - велика частина мовлення ведеться тією ж російською, навіть випуски новин. Подарував світу "Караоке на майдані" (і "Шанс" разом з ним), Савіка Шустера та пряму 8-годинну трансляцію введення американських військ до Іраку. Породив хвилю покемонофаґії. Під час суспільної укромовізації відрізнився[4] тим, що показував фільми російською, а повтори - вже українською. Це важко осягнути, втім і не треба. Зараз транслює понурі серіали, а усі смачності зпихнув на Enter та Enter-film. Відомий ще тим, що за домовленістю зі студією "Квартал 95", щотижня показував їх нові концерти. Канал скотився в сумнівної якості лайно. Після того як основна його аудиторія подорослішала старше 10 років, решта тих хто залишився це домогосподарки та ТП, що в зв'язку з хронічним недоїбоном, дивляться різноманітні шоу, які під попсовану копірку здерті з країн підгниваючого заходу. Канонічними представниками такого лайна є такі передачі як: хоча ні, згадка такого рівня лайна псує какнони цієї енциклопедії.

Олсо, напочатку канал мав за мєскота хлопчика, що народився в один день із запуском каналу до ефіру. Де зараз - невідомо. Навіщо хлопчик, якщо є Зеленський?

У Новорічну ніч 2014-2015 круто обісрався, явивши москальський новорічний "Вогник" з Кобзоном, Валерією, Ґазмановим за що в нього хочуть відібрати ліцензію.

Новий канал[ред.]

Життя яскраве!

Здається, політика керівництва - "зкупай все, потім розберемося". Це значить, що іноземного матеріалу транслювалося немало, а то й більшість. Щедро закуплялися й мультфільми[5], причому теж досить хаотично: від доброго "Астерікса та Обелікса" до психопатичного "Завойовника Зіма". Та що там, навіть аніме показували! Також варто згадати "Кітпес", де british english Кота дивом перетворився на російську, у той час як american english Пса - на українську. Якщо порахувати, скільки дитино-годин втрачено на перегляд усього цього, цифра, мабуть, вийде лячною... У теперішні часи політика здебільшого все та ж, і оригінального контенту старий Новий майже не має. Не рахуючи часами цікавої "Кунсткамери" та "За гроші", Інфошоку і багатьох інших українських програм. Олсо, у новорічні свята справно показує "Один вдома"[6].

СТБ[ред.]

Коли ти вдома

Канал, ефірний час якого в основному складається з:

  • різноманітної атсральної поєбені - починаючи від російської передачі «Необъяснимо, но факт» і її українського аналогу «Паралельний світ» і завершуючи «українською та російською версіями» «Битви екстрасенсів»;
  • супер-мега-грандіозних-всеукраїнських суперпроектів типу «Україна має талант» з не менш епічними відповідними рекламними анонсами;
  • одноманітних повнометражних мелодрам про людей, розчулених власною нікчемністю (які інколи розбавляють аналогічними комедіями) з гучною назвою «наше нове кіно»;
  • випусків новин «Вікна» зі скандальними розслідуваннями, в яких дикторів та журналістів змушують розмовляти істинним діалектом української, що часто призводить до лулзів, таких, як, скажімо, Летовище. Сумно, адже "Вікна" - були першою в часи незалежності інформаційною, повністю неупередженою службою новин (але це ще було до СТБ, і крутилися вони взагалі на УТ-2).

Мав складну історію із власниками каналу, через що на початку 2000-них знаходився в стані повного лайна. У той час прославився тим, що передавав чемпіонат України зі стриптизу, через що і посрався з комісією Костицького. Разом з тим, крутили "Окна", "Дом 2" та інші висерні російські "скандальні шоу". Тим не менш, зі зміною керівництва канал піднявся з колін, а "Дом" замінили на Хату. А також явив світові особливо йобнутого українського школяра - Сашка Фокіна

Основна стаття: Мова СТБ

ICTV[ред.]

ICTV Logo.jpg

ICTV (International Commercial Television — Міжнародне комерційне телебачення) — один з каналів Віктора Пінчука (інші це Новий канал та СТБ), що спеціалізується на інформаційно-розважальних речах. Історично перший комерційний український канал (в ефірі з 1992 року. Що цікаво, напочатку мав слоган "Зірка телебачення України" - при цьому транслювався далеко не в усіх регіонах неньки. Тим не менш, цей канал першим опанував методику озвучення та дублювання зарубіжних кінострічок та мультфільмів (згадаймо лишень вінові переклади "Трансофрмерів" та "Альфа",), дотепер показує різне кіно, переважно по уікендах. ICTV активно працює у жанрі "інфотеймент" - "Іншій футбол" (різні цікавості з життя футболістів), "Провокатор" (зняття покровів з побутових речей, хвороб, харчів та багато іншого) "Стоп-10" (від розслідувань про якість продуктів харчування до проявів справжньої містики) ітп тому яскравий приклад, ну і "Свобода слова", куди ж без неї. І на додаток "Битва націй" - шоу, де кілька команд з різних країн, займається усілякою веселою хуітою, наввипередки одне з одним. А ще АйСіТіВі помаранчовий. Повністю. Щоб настрій піднімався.

Перший автомобільний[ред.]

1auto TV.jpg

Канал судячи з назви присвячений гробам на колесах. Автовиставки, презентації, концепти нових моделей, автотести різні, огляди ринків і взагалі рай для автозадротів. Трансляції усіляких раллі та іншіх перегонів присутні. Ще показує архів відомого британського тележурналу "Top Gear" з тестдрайвами, гонками і лулзами. Має багато власного контенту, наприклад "Автостоп" - про тонкощі цього виду подорожей, "Першій тест" - тестдрайви нових тачок або "Небитий шлях" - короткі ролики про різну культурну поїбень, яку можна знайти уздовж доріг.

М1 та М2[ред.]

Перший музичний

Музичні канали такі музичні - попса, якісь там молодіжні передачі. Але "Сімпсонів" і "Футураму" переклали гарно, так. Другий від першого відрізняється більшою кількістю української і московитської попси, та записами нашої/ненашої естради 60-90х років. Нині перейшли у формат 16:9.

Другий музичний

ТЕТ[ред.]

Старе лого
Після редизайну

Також старий канал, з’явився ще у 1992, у якості столичного, втім у 2003му його вже дивилась вся країна, мабуть ще й тому, що керівництво вирішило відмовитись від новин і політики і зробити канал сугубо розважальним. Ще по ТЕТу уперше показували програму в стилі інфотеймент - "Дивись!". Ще довгий час вечорами дітлахам на радість, крутили різні мультсеріали по типу "Черепашок-нінзя" чи "Кота Гарфілда". Наразі 40% аудиторії каналу складають фанати "ДОМу-2", з яким цей канал більшість і асоціює.

Якщо маєш супутникову тарілку, можеш побачити, що майже все куплено у канала РАПТОВО ТНТ.

5 канал. Перший шоколадний канал.[ред.]

Канал чесних новин

Щоб не транслювалося на цьому каналі, весь час унизу екрану повзуть два рядочки, причому, з різними швидкостями і з різним змістом, якщо спробувати читати їх водночас з передивлянням і слуханням новин, можна отримати виніс мозку.

Спеціалізується на політиці і новинах. Канал належить україно-націонал-єврейсько-патріоту та п'ятому президенту України Порошенку, більше відомому як шоколодадний король. На половину більше ys; повністю програма передач складається з замовних репортажів опозиції та опозиції до опозиції. Також є намагання заволодіти молодіжною аудиторією за допомогою 2 лисих немолодих мужиків, 1 подорожує і показує як не треба їсти мідії, а інший рекламує Віндовс 7 та інші ліцензійні продукти, під виглядом правди.

Студія хитрожопо виходить вікнами на саме розвідувальне із усіх українських управлінь - ГУР, що на Рибальському півострові біля монітору "Желєзняков"

Рада[ред.]

Старе лого телеканалу. Якщо постаратись, то можна побачити "Срада"

Ще один політичний канал, більшість часу на ньому стоїть заставка з повідомленням про наступне засідання Верховної Ради, коли Рада нарешті засідає, усе транслюється у реальному часі, дивлячись це можна або заснути, або насолодитися черговою бійкою депутатів.

Тоніс[ред.]

Мав репутацію каналу документалістики, потім каналу нудьги. Колись крутили аніме, та не склалося. Також якійсь час крутили "Хіт-парад дикої природи" - шоу в стилі музичних хіт-парадів, тільки замість музла порівнювалися різні тварини за принципом "хто найстрашніший/найспритніший/найкусючиший/найбудівельний/найпіратськіший" йтп. Результати завжди виходили доволі неочікуваними - звичним переможцем була якась комашина, після слонів, китів та інших бугаїв це доволі несподівано. Також після розглядання здібностей кожного "учасника", показувалося, як би виглядала людина, якби мала б таку саму здатність. На пару з 1+1, Тоніс відомий своєю опитувальницею всія бомонду Осадчею. Осадча - явище неоднозначне: любителька капелюшків, і взагалі екстравагантна дама. Принаймні намагається такою здаватися. Пробує висвітлити народу закулісне життя так званої "української еліти", "сучасного бомонду" та "цвіту нації". Усе як в кращих домах Парижа та Лондона, Європа і шик, дефіле, презентації, відкриття, бали і те де і те пе... Одним словом, гламур українського політикуму та політика українського гламуру. Трішечки їжі.

ТВі.jpg

ТВі[ред.]

З’явився у 2008 році і благополучно існував з репутацією найнезалежнішого телеканалу до липня 2012, коли кабельний оператор "Тріолан" раптово відрубила канал у половині регіонів, замінивши його нацбанківським БТБ. На цілком доречні "WTF?" тріоланівці відбрехалися технічними несправностями, навіть не спромогшись придумати якими. У той же час, в Харкові з сітки мовлення зник місцевий телеканал Simon, що ретранслює ряд програм ТВі, а генерального директора aka Миколу Kняжицького притягли до суду, начебто за несплату податків. Після усього цього лише найтупішим[7] не зрозуміло, що усе це був лише черговий крок єнакієвського авторитета до знищення опозиції і спроби повної узурпації влади.

hromadske.tv[ред.]

Основна стаття: Громадське_ТБ

Запиляний Романом Скрипіним і Данилом Яневським восени 2013-го канал інтернет-телебечення.
Ідея зробити канал зі своєю плазмою і репортерками зародилась ще в часи спільної роботи на 5-му каналі разом з Андрієм Шевченком. Останній таки пішов в дудепутати, а Скрипін продовжив роботу яко журналізд з плавним перевтіленням в медіа-менеджера.
Причиною взяття першого (і наразі, останнього) фінансового гранту на оренду і покупку устаткування, стало об'єднання нездоланних бажань Скрипіна і Найема говорити багато різної правди в погоні за підвищенням рівня ВВВ[8] частіше, ніж 95% населення України здатне встигати засвоювати в даний історичний момент. Згодом до них долучились й інші[9].
Завдяки злагодженій роботі штату, канал вкидує в ефір багато інфи з місць важливих подій, лузли від Боді Кутєпова та трансляцію по Ютюбу роликів з Ютюбу.

Всесвітньо-броварське телебачення[ред.]

Vsesvitno-brovarskeTV.jpg

Канал Дмитра Корчинського та друзів України. Існує під гаслом "Жодного телебачення не дивіться. Окрім Всесвітньо-броварського". Ціла плеяда зірок, у тому числі всесвітня зірка броварського телебачення Славко "молодий Яценюк" Артеменко та міжнародний експерт Зорян Шкіряк. Піднімає у зовсім новому світлі деякі питання існування нашої держави та народу. Є цикл різнопланових передач, починаючи від історичних та музейних та закінчуючи стрімами з протестних акцій та фронту. Також дуже догоджає безосібному цикл "Вечірньої казки", де маестро намагається вправити на місце звихнуті мізки сучасних діточок.

Галерея[ред.]

Контент[ред.]

Примітки[ред.]

  1. Повний список українських телеканалів можна подивитись у вікі
  2. нажаль, лише було в кінці 1990-х
  3. Коли у гостях передачі була (тоді ще молода) Ані Лорак, її немов почали питати, як що-небудь буде українською. "Украинско-русский словарь" був перекладений, як "солов'їно-собачий словник". Через це і закрили, інформація 80%.
  4. …навіть цим не вирізнявся, бо так само вирвовухо робить "Україна".
  5. Ось вам!
  6. Перейнявши цей почесний обов'язок від 1+1.
  7. Або тим, хто просто телек не дивиться
  8. http://osvita.mediasapiens.ua/material/28030
  9. http://hromadske.tv/about/